neděle 11. března 2018

detox | vyčistit si hlavu a být sama se sebou

Nevím, zda to bylo nedostatkem slunce, ale z nějakého důvodu jsem nebyla schopná se dokopat k ničemu smysluplnému co by se odráželo na mém blogu, nebo jiných soc. sítích. I když článek už nějakou dobu nebyl, za tu chvíli jsem si uvědomila pár věcí, se kterýma se chci dnes sdílet.






TIME FOR YOUR SELF (aneb čas sama na sebe). Pojem, který se může zdát v první chvíli jako něco přehnaně narcistického. Pro mě osobně, asi nejlepší způsob detoxu – od lidí, společnosti, nebo jídla, které mému tělu nepřináší nějaké benefity.

Možná taky pociťujete, jak je tato doba uspěchaná a všichni mají málo času, téměř na všechno. Když je člověk v nějaké hektické rutině, nebo například až moc mezi lidmi, nějakým způsoben nevnímá sám sebe a necítí co doopravdy potřebuje.
Když jsme na chvíli sami, můžeme jednodušeji rozpoznat co bychom měli omezit a naopak, čeho máme nedostatek (například nedostatek spánku, vody a zeleniny :D).




Já třeba potřebovala zpomalit a být chvíli sama. Ne neustále na eventech, ve škole, mezi kamarády, spolužáky. Vybírám si místa a prostředí, kde mi je dobře, ale poslední dobou toho bylo tolik, že jsem potřebovala vážně vypnout a být v klidu a tichosti doma. Nezapínat si hudební podkres, s nikým netelefonovat.
A být sama sebou… a se sebou.


A teď k samotnému detoxu – což je mimochodem dost trendy slovo.
Nejjednodušší bude, když budete naslouchat svému tělu, i svému vnitřnímu Já.
Dělejte sami sobě radost. Běžte na procházku, jděte si zacvičit – nebo zůstaňte doma, vytáhněte karimatku a pusťe si lekci jógy. Krásně se protáhnete a vypnete! Osobně doporučuji na Youtube kanál Boho Beautiful.


Udělejte si beuty den!  doma –masky, zábaly, raw strava.
Nebo zainvestujte do zážitku, jako třeba masáž v thajském salónu, nebo beauty den v salonu, pokud nejste tip, co by na sebe aplikoval všechny zábaly doma :D.

Já jsem spíše ten salónový tip, takže, když jsem v Brně, bloknu si 4 hodiny a jdu do mého oblíbeného Sensualité. Je mi to tam velmi příjemné, už skrze to, že mě tam znají, ale vždycky tam absolutně zrelaxuju a odcházím odpočatá a i s viditelnými výsledky.


Určitě doporučuji vyzkoušet manikúru a pedikúru s gel lakama ORLY. Mají velký výběr odstínů. Krásně spevní Váš přirozený nehet a vydrží cca 2 týdny.





 Maska z mořských řas

Hlavně se nestresujme když všechno nejde hned. Problematická pleť se spraví když ji řešíme s odborníky a dáváme ji dostatečnou péči. Zhubneme, pokud budeme jíst tak, abychom nehladověli a zároveň do sebe neládovali mastné a sladké jídlo.
Nebuďme na sebe příliš přísné, protože naše tělo si zaslouží tu nejlepší péči p přístup!









1 komentář:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger