pondělí 8. ledna 2018

Last job of the year


Ahoj! Dnes se s Vámi chci podělit o mém posledním jobu v roce 2017. Jak jsem již psala v minulém článku, rok 2017 byl pro mě dost složitý, ale taky mě v mnoha věcech posunul o kus dál. 



Ke konci roku jsem byla i dost spokojená s mým pracovním životem. Možná jeden z důvodů, proč jsem si poslední job tak užila, byl skvělý tým lidí s kterým jsem pracovala.  Užili jsme si opravdu moc zábavy a celý dva dny mi uběhly velmi rychle. 


Hi guys! 
Today I want to share with you my last job of the year 2017. As I wrote in my last article (in Czech), 2017 was really life changing year for me and not so simple. But in the end of the year I was satisfied by work-life. One of the reason was my last job with really amazing people. I had so much fun with whole team. 



Job byl pro Oro expert, což jsou profesionálové a koloristi světových měřítek co se vlasů týče. Jeden den byl přípravný - dlouhý proces mi dát konečně barvu dohromady. Následující den byl už v ateliéru, kde následoval styling a samotné focení.  


 I was booked for a hair job which were actually so good before Christmas Holidays. I wasn’t stress about my hair because I knew that guys form Oro expert  would take the best care of me and my hair. 
First working day was in the Oro expert academy where professional hair dressers decided what they can do with my hair and how they can fix my color. I was there since 9am till 6 p.m but it was worth it. 
The next day we had a call-time at 10 in beautiful photo studio in Prague. It was a shooting day.
I really enjoyed it and I laugh a lot! More days like this please! 





Těším se už na výsledné fotky a doufám! a konečně můžu říct, že jsem se svou barvou absolutně spokojená.


















Zajímavost: Večer po jobu mě překecali a skončila jsem na koncertě Ty nikdy label 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger