pátek 26. ledna 2018

Girly stuff | Shopping wishlist | recenze

Připravila jsem si příspěvek víc beauty + fashion (wishlist příspěvěk)
Po Svátcích se mi doma nahromadilo víc kosmetických produktů, takže jsem to chtěla spojit zároveň i s recenzí! Tak se pusťme do toho!

Začnu dekorativní kosmetikou Chanel. Jelikož se mi rozbil můj oblíbený Lancome pudr, který jsem používala skoro 3 roky, rozhodla jsem se zkusit něco nového. V Itálii jsem  konečně našla odstín pudru, který byl dostatečně světlý jako já a měl olivový podtón. To samé i bronzer. Skvěle pigmentovaný a ohromně fotogenický.  Za mě je skvělý!



Biodroga – kosmetická značka dekorativní i pečující kosmetika, s kterou jsem byla seznámena díky projektu beautyblogerky.cz
Dostala jsem na vyzkoušení CC cream, který sice kryje skvěle (na to že je to CC krém – nikoli jako makeup) ale slibované totální sjednocení s vaší pletí se nedostavilo. Já jsem víc do olivova, lajcky řečeno do žluta a CC krém je na mě prostě moc růžový.
To co můžu Biodroze pochválit je přírodní složení ve všech produktech.
Jeden z mých nejoblíbenějších je Energize & perfect oční fluid–Ideální na situace, když se ráno probudíte s obrovským pytlem pod očima! zmírňuje otoky, kruhy a únavu v této velmi citlivé oblasti, zajistí liftingový efekt a vypíná oční víčka. 








Pečující Produkty Medik8 jste mohli vidět už na mém instagramu, každopádně na blogu o nich píšu poprvé. Schválně jsem čekala s produkty až do úplného spotřebování a při obdržení nových kousků jsem si řekla, že to opravdu stojí za zmínku .
Cleansing gel od Medik8 je opravdu jeden z mých nejoblíbenějších čistících gelů a obecně celá kosmetická značka Medik8 mi velmi vyhovuje. Měla jsem hydratační sérum a vitamínové (oboje spotřebované). Doporučuju!
Nyní jsem si objednala delimitační sérum kvůli pigmentovým skvrnám a flekům, které mi na obličeji zůstávají, po akné. Výsledky bělícího séra vidím už po třetím dni užívání. Pleť začíná bát projasněná a červené fleky po akné se začínají zmenšovat.
Ideální je používat jednu firmu pro péči o pleť, aby jednotlivé složky, které produkty obsahují měly na sebe tu správnou vazbu.

Medik8 nenajdete v lékárně, nebo drogerii, musíte je objednat přes internetový e-shop http://www.medaprex.cz/cs/



Curapil – jedná se o doplněk stravy zaměřený na rychlý růst a zdraví vlasů. Pokud se mě ptáte, jestli po tomto vlasy rostou rychleji tak ano rostou. Já to rozhodně poznám, skrz to, že mám odbarvené vlasy, takže odrosty mám vážně velmi rychle. Je důležité si uvědomit, že pokud se Vám lámou konečky, nebo máte vlasy v nějaké části spálené nebo „potrhané“ tím že budete jíst Curapil, tak Vám to ty vlasy nezahojí. Curapil se postará o to ať máte vlasy vyživené a aby ty nové byly zdravé, pevné a rychle rostly.

Zakoupíte na www.curapil.cz


¨








Prague Interior Design Guide je kniha která je plná interiérově a designově zajímavých míst z Prahy, které rozhodně stojí za to vidět a navštívit. Jsou v ní zajímavé lokace, ať už kam se jít podívat, nebo třeba kam si zajít s přáteli na snídani. Každý Pražan by měl povinně vlastnit tuto knihu! A každý přistěhovaný – teď už Pražan, by měl tuto knihu dovézt, alespoň rodičům domů :D!
 Jedna kniha stojí 390kč a veškerý výtěžek jde na nadace Dejme dětem šanci a Vojtěška.
Zakoupíte na www.sendmyhelp.com


Tiffany&Co parfém je další dáreček, který jsem našla pod stromečkem. Byla jsem na nádherném podzimním eventu v Pařížské ulici v butiku Tiffany&Co, kde se představoval nový parfém – All you need is love! Opravdu krásná svěží vůně. Voňavka mi přišla i s mým monogramem VS a teď má v mém beauty koutku čestné místo, hned vedle Chanel N°5 – a co si budeme povídat. Jsou to teď velcí konkurenti.


PR balíček pro-vlasy
Jako balíček k Vánocům jsem dostala od internetového e-shopu http://www.pro-vlasy.cz/
Moje vlasová situace je asi taková, že kvůli častému barvení a česání, mám vlasy dost zničené. Po konzultaci jsme zvolili vlasovou péči Kérastase Resistance.
Ruku na srdce, cítíte ohromný rozdíl už při prvním použití šamponu a kondicionéru.
Vlasy jsou pevné, hladké, velmi snadné na rozčesání a nádherně voní.
Dále jsem obdržela Dvoufázové restrukturalizační sérum, které posiluje vlasové vlákno v délkách a zaceluje roztřepené konečky. Dodává lehkou texturu, která nezatěžuje vlasové vlákno.

 



Top produkt je Kérastáse Elixir ultime – olejíček, který jste mohli vidět na fotografiích výše. Nezatěžuje vlasy a nezamastí. Úžasný efekt. Jsem opravdu maximálně spokojená.


Děkuji moc pro-vlasy.cz za takový dárek pod stromeček! Jsem absolutně spokojená a moc moc nadšená!




















Orlane – je francouzská hi-tech kosmetika, která je zamšřená hlavně pro stárnoucí pleť nebo minimálně pro pleť 25+. To že má Orlane určitou prestiž, ani zmiňovat nemusím.
Já dostala na vyzkoušení řadu B21 – sérum a vyživující krém. Jelikož vrásky nemám, nemůžu říct, zda je opravdu zázračný na stárnoucí pleť. Co ale můžu s jistotou říct je, že výborně hydratuje, chrání před vnějšími vlivy a vyživuje. Já mám teď v zimě velmi suchou pleť a loupu se. Po aplikaci krému moje pleť byla jakoby „nasáklá“ a vyživená. Ovšem, určitě pro slečny ve věku jako jsem já se najde i levnější varianta.

Prsten Swarowski je poslední z mých dnešních položek. Koupila jsem si jej, když jsem byla v Itálii a jeho koupě mi udělal větší radost než jsem předpokládala. S nadsázkou mu říkám „můj emancipovanej prsten“ a to z jednoho prostého důvodu. Po mém zasnoubení a po osmi měsících následném rozchodu jsem najednou neměla co nosit. Prsteny jsem samozřejmě ukryla někam a už si ani nepamatuju kam. Zkrátka jsem neměla co nosit, pocitově mi tam furt něco chyběla a často jsem si nahmatávala prsten – ze zvyku. Pro koupi jsem se rozhodla, protože jsem chtěla udělat radost sama sobě. Líbí se mi překřížení zlata a zirkonu. Je to pro mě symbolem mé osobnosti. Mám ráda lesk, třpytkaté věci, glam – ale všechno to to pozlátko kříží ta čistá linie. Moje hodnoty, víra v Boha, zásady.





I přes všechny tyhle krásné byť materiální věci, ať už kosmetiku, nebo hadry chci říct, že ve finále nezáleží na tom, jak moc kvalitní, brandové, fotogenické nebo trendy věci používáte nebo nosíte. Nejdůležitější je, ať se cítíte dobře ve svém vlastním Já – In your own skin.
Žádné mazátko na obličej, luxusní šampón, nebo Chanel kabelka Vás neudělá šťastnou dokud nebudete zdravá uvnitř. Ve svém srdci a ve svém těle. Možná i fashion/beuty/lifestylové blogy budí dojem, že není pro nás blogerky na světě nic důležitějšího, než být oděná high fashion brandem… A díky Bohu, že to tak není!
 Ženy, hlavně buďme šťastné.
Milovat samu sebe, je dlouhá cesta. Proces a nekonečný boj, ale je to skladba toho všeho co odrážíme.
Milé slečny, doufám, že tahle recenze Vám pomohla nebo Vás inspirovala v tom co chcete zkusit, nebo si pořídit, ale především dbejte na vaše duševní a duchovní zdraví a spokojenost!

S láskou Vaness.  


2 komentáře:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger