středa 6. prosince 2017

Princess Day

Dnešní článek bude o mé návštěvě v jednom pražském salonu.
I když jsem byla dlouhou dobu věrná salonu Sensualité v Brně, tím jak jsem se přestěhovala bylo načase si najít něco v Praze. Rozhodla jsem se navštívit Royal Salon Jessica, který sídlí na mých oblíbených Vinohradech.






Na začátku mě uvítal velmi milý pán na recepci, který mi rovnou nabídl šampaňské – no není to příjemný začátek dne?



Objednat k nim se můžete velmi jednoduše a to přes jejich web, kde mají rozvrh volných termínů. Já se objednala na luxusní manikúru a pedikúru s gel lakem a musím opravdu potvrdit, že luxus byl na místě. Při péči jsem se cítila jako princezna. To prostředí, personál, atmosféra! Za mě perfektní.




(jo a mají nejlepší záchody!)  





Potom jsem zasedla do princeznovského křesla na pedikúru. Začíná se peelingem a  následně maska v teplých návlecích. Dále lázeň a odstranění odumřelé kůže a ošetření nehtového lůžka a jeho okolí. Potom stačí jen vybrat odstín laku nebo gel laku.



 Podobný průběh měla i manikúra.

Výběr laků a gel laků je v saloně opravdu široký, takže si vybere i ta nejnáročnější zákaznice.





Každé ošetření v salónu stojí 1000,- i když vím, že to možná není nejpříjemnější cena, věřte mi, že to stojí za to!
Zároveň to můžete vzít i jako takový můj malý tip k Vánocům. Myslím si, že každá žena si toto hýčkání zaslouží.


Děkuji Salonu za milou návštěvu a projektu beautyblogerky.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger