sobota 25. listopadu 2017

french touch




Krásnou sobotu všem!
Když se podívám na průběh tohoto týdne, byl pro mě víc než skvělý!
Minulou sobotu jsem byla na Galavečeru Czech blog awards! Jsem vážně moc ráda za to, že jsem letos mohla opět pozvaná. Panovala tam uvolněná atmosféra a byla jsem i moc ráda za společnost, kterou jsem tam měla. Večer jsem si užila a já Vám děkuji za veškerou podporu a krásné 6. Místo v kategorii FASHION.
Večer byl zakončen úžasnou after-party se všemi finalisty, dobrým pitím a jídlem v Hotelu Hilton Prague.




V úterý jsem byla na Dream Big konferenci pořádaná časopisem Marie Claire. Taky jsem byla moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit a poslouchat inspirativní přednášky od pracujících sebevědomých žen.





Včera jsem měla calltime v 7:50. Fotili jsme vánoční/silvestrovské číslo pro Inconcept magazine. Uvědomila jsem si, že velmi málo přidávám nějaké své práce.

Čtrnáct dní zpátky jsem totiž byla na kávě se slečnou, která si založila blog a je modelka. Můj plán to byl původně taky, ale ona už jej realizovala. Takže pokud Vás zajímá nějaké zákulisí ze světa módy a modelingu, určitě se běžte podívat na Domčin blog!






Vždycky když vyšel nějaký editoriál semnou, z kterého jsem byla nadšená, neměla jsem problém ho publikovat na Instagram, ale na blog to bylo pro mě určitým způsobem nějaké složitější. Ale už jen tou bloggerkou roku jsem si řekla, že by bylo dobře udělat blog víc multiplatformní a zahrnou modeling do rubriky (i když se stále necítím natolik „modelkovsky abych o této branži měla právo psát).






Na sobě mám černou koženkovou bundičku z Desigual. Vlastně i batůžek, který si nesu, je taky z Desigual. Byla jsem pozvaná na Event do tohoto obchodu na Václavské náměstí a sama jsem byla zvědavá co nová kolekce bude obsahovat.- Velmi upřímně sem píšu, že můj vztah k tomuto brandu nebyl nikdy kladný. Měla jsem ho zaškatulkovaný jako kýč & kytičky. Na představení se mi ale zalíbilo opravdu mnoho kousků a já obchod opustila se čtyřmi kousky, které teď furt nosím!

Zpět k bundičce. Na límečku má černý kožíšek, který křeje. Na rukávech výšivku (ano kytičky).
Dále mám na sobě starorůžový pletená svetr, bíle high waisted kalhoty, které mají rovný střih a nepravidelné zakončení. A na konec moje opravdu nejoblíbenější conversky se zvýšenou platformou.




wearing
Jacket: desigual
sweater: promod
white jeans: h&m
backpack Desigual
shoes: converse (from Italy) 

photo credis: Lucie Urban

1 komentář:

  1. Gratuluji ti, Vaness! :) Na články o modelingu bych byla velmi zvědavá, no a ty tvé fotky.. nádhera! :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger