středa 5. července 2017

morning in Milan



Krásné ráno všem,
Dnes jsem se probudila brzy, s tím, že víc spát mi prostě nejde. Tak alespoň využiju ticha v domě a napíšu článek.
Dnes je to přesně měsíc co jsem v Miláně a všichni (i já) čekali, že budu přidávat každý den nespočetně fotek na Instagram a blog z Milána. Bohužel můj pobyt tady, není dovolená, i když někdy z mých stories na Instagramu to tak může vypadat, protože filmuju ty krásné a pozitivní chvilky – takže většinou jídlo.

Miláno jsem si ale zamilovala a už teď můžu říct, že je to jedno z mých nejoblíbenějších evropských měst a určitě se sem ještě vrátím.



 
Miluju jít ráno do kavárny, kterou máme pár kroků od domu a dát si cappuccino . Pozorovat Italy, jak si dají panáka espressa, párkrát na sebe křiknou a odjíždí na Vespě do práce. Rájem a zároveň pokušením jsou pro mne novinové stánky kde jsou všechny ty úžasné módní časopisy jako Vogue, Elle, I-D, Icon, V, Cosmopolita, Marie Claire za velmi velmi, velmi přijatelnou cenu. Bohužel ta váha u tolik přijatelná není. Tak nevím, jak si to vše odvezu domů.



Od chvíle, co jsem přijela tu je strašlivé horko. Denně chodím průměrně 11km a většinou přes se slunci nevyhnu. Proto nutností bylo si vzít nějaký účinný opalovací krém. Já zvolila Daylong, už jen kvůli tomu, že mají velmi široký výběr a můžete si najít ten správný typ krému pro Vás. Já si s sebou přivezla Daylong sensitive SPF 30. Snadno se roztírá, vstřebává a chrání před slunečním zářením. Je hypoalergenní a nelepí. Takže za mě splňuje vše, co by opalovací krém měl splňovat. Doufám, že ještě tohle léto stihnu tyto krémy využít u moře.
















2 komentáře:

  1. Zní to vážně jako měsíc dlouhá dovča :), ale věřím že asi není ;). Každopádně na opalování doporučuji La Roche-Posay, do jejich řady jsem se zamilovala, minimálně stejně jako do Milána ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Wow krásne fotky :) Celkom si ma na Milano navnadila :)

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger