pondělí 24. července 2017

milano, milano


Krásné ráno!
Tak dnes přidávám příspěvek z Milána, ze dnů, kdy mě přijela navštívit moje mamka. I proto jsem byla moc ráda, že jsem odjela do Milána a ne třeba do nějakého asijského města. Tam by byla asi dostupnost horší. Věděla jsem, že si někdo z mých blízkých udělá výlet do Milána mnohem snadněji.


¨

Mamka přijela po mém 1. Měsíci v Miláně, což bylo načasování tak akorát. Už jsem se ve městě vyznala a v průběhu celého měsíce, jsem vybírala místa, která chci s ní navštívit. Nebo podnik, kde mi moc chutnalo – ať už jídlo nebo káva.

Milano je mezi modelkami i známe skrz parties. A já už jsem na pár z nich v Miláně byla. Proto jsem i do mého poznávacího zájezdu pro mamku zařídila, že půjde s námi do jednoho z nejznámějších milánských klubů. :D
Měla jsem sice obavy, že si bude stěžovat nebo tak, ale když jsem za ní s tímhle pozváním přišla, řekla mi „nepřijela jsem do Milána abych spala na hotelu, ne?“. Tak jsme řekla PR, že mamka bude dnes mým hostem. Vyzvedli nás, odvezli na večeří vedle Duoma a potom jsme přijeli na místo. Zůstali jsme tak asi do půl třetí ráno a pak jsme se vrátily na náš hotel.
I když jsem byla trochu nervózní z toho, jestli se tam mamka bude bavit, prý si to tam moc užila.





  
Další den. Když jsme se probudily, tak následovala prohlídka města. Vzala jsem mamku na Garibaldi, což je takové nově vybudované business centrum. Trošku se vyjímá celému konceptu Milána, nicméně je to velmi zajímavá část. Odtud jsme se napojily na třídu Corso Como, která je plná restaurací, kaváren, designerských obchodů a místních butiků s oblečením.




Na sobě mám
top: promod 
kraťase: h&m
pásek: gucci
kabelka:guess
boty: botovo.cz












4 komentáře:

  1. Miláno vyzerá naozaj okúzlujúco! skvelé fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ach, město plné vášní! nemít tolik povinností, seberu se a jedu! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky toho jídla :D No, hned bych jela taky! Jinak máš nádherné fotky, fakt moc pěkné !

    Lenny v Dánsku

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger