čtvrtek 15. června 2017

kam v Brně na kosmetiku?

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o můj zážitek.
Je to týden, co se vdala moje starší sestra! Momentálně je někde na líbánkách, v klidu a šťastná. Ty 2 týdny před svatbou však byly hektické a já předem věděla, že nestíhám se postarat o všechny věci, zvlášť, když mě čeká cesta do Milána, kde strávím téměř celé léto.


Takže jsem hledala někoho, kdo by se mi před svatbou i cestou postaral o pleť a nehty. Jak jistě víte, tíhnu spíše k Praze a navštěvuji salony právě tam.
Teď jsem ale Prahu nějak nestíhala a rozhodla jsem se konečně vyzkoušet i něco v Brně. Jsem skvělá dcera (haha) , tak jsem se rozhodla s sebou vzít i mamku a taky ji ušetřit pár starostí. :D 


Navštívily jsme salon Sensualité v BRNĚ! Takže dámy z Brna, zbystřete!
Sídlo salónu je na Cejlu, což nám z počátku znělo celkem strašidelně, ale když do salonu přijdete, nechápete jak to, že jste o takovém místě nevěděli dříve.
Naprosto skvělé prostředí, milý a ochotný personál a nadstandartní služby. Vážně jsme s mamkou byly obě dvě velmi příjemně překvapené.










Mamka si vybrala proceduru Thalgo-  Hyaluronové pleťové ošetření na vyplnění vrásek.

Jde o ošetření Speciální masážní technikou v kombinaci s aktivními látkami působí proti všem známkám stárnutí.
-        obsahuje hyaluronový komplex, který cíleně stimuluje kyselinu hyaluronovou v pleti. Dále aktivní látku Matrixyl Synthe®, který účinkuje přímo v srdci vrásek. Vyplní je a nadýchá.



Poslední fáze péče o mamčinu pleť byla Siliciová řada pro viditelné vrásky a povadlé kontury obličeje 40+.
Liftingová kosmetická řada obsahuje mimo jiné i přírodní Mořské silicium®, které zvyšuje hustotu mezibuněčné hmoty, hydratuje, vyhlazuje a vyplňuje vrásky. Zpevňuje a pozvedá pleť. Kyselina hyaluronová nízké a vysoké molekulární váhy lépe proniká do epidermu, kde přes fibroblasty stimuluje syntézu kyseliny hyaluronové.






Já pro svůj typ pleti zvolila spíše čistící proceduru a to Thalgo Čistící a regenerační ošetření pleti ultrazvukovou špachtlí přístroje iBeauty - Purity Reviver



Před odjezdem jsem chtěla hloubkové a účinné ošetření. Konečně jsem se nesetkala s tím, že by kosmetička pleť nějak mačkala atd.
Ošetření je bezbolestné a nezůstanete červení ještě půl dne! Ale vážně musím říct, že je opravdu efektivní. 


Nejspíš jsem se už párkrát o tom zmiňovala, ale byla to právě mamka, která mě už od dětství učila se starat o zdraví své pleti víc, než o to jak se namaluju nebo jak moc kvalitní make-up mám. Ano, samozřejmě i dekorativní kosmetika by měla být kvalitní, ale základem je mít zdravou pleť a starat se o ní. Právě proto jsem se i já naučila investovat peníze víc do čistících a pečujících přípravku (i procedur).

Nebudu ale předstírat, že si vážně najdu čas a 2x týdně si dělám lehký peeling a nanáším masku. Mám ráda, když se o mě někdo může postarat a já relaxovat a za hodinu a něco se probudit krásnější! :D




 Čištění ultrazvukovou špachtlí, trvá asi 15 min.
hydratační a regenerační maska


 A asi každá slečna to zná. Inspirace z pinterestu. Vybralá jsem si Nude Orly lak a hranaté, ale krátké nehty
 Na co jsem se nejvíce těšila byla manikúra a pedikúra. Na Instagramu jsem se často ptala na nějaké tipy na kvalitní nehtová studia v Brně. Dříve jsem nosila dlouhé gelové nehty, ale kvůli modelingu si už nemůžu dovolit dlouhé drápky a měnit barvy podle období nebo nálady. Zvolila jsem teda klasickou mani, pedi a  lakování Orly gel lakem v nude barvách.






 Musím říct že jak já, tak i mamka jsme s výsledkem velmi, velmi spokojené.

Pokud jste taky v Brně bezradné se salony, určitě zkuste Sensualité.
A ještě jedna vsuvka! Mají tam i péči pro pány!


http://bit.ly/salonsensualitebeauty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger