sobota 8. dubna 2017

MBPFW F/W17

Není už Fashion Week pasé?
Rozhodovala jsem se, jestli vůbec dát tenhle článek ven. Na Fashion Week nejspíš už všichni zapomněli, zato já se stále ještě nemůžu množstvím fotek z FW prohrabat.
Kromě toho, že mě zajímala práce českých designéru a mých kolegyň modelek, šla jsem na FW hlavně kvůli fotkám, které použiju jako svoji maturitní práci.
Nechápu, jak je možné, že ty dny k té maturitě běží tak rychle. Nebudu lhát, trochu mě to děsí.




Na sobě mám: 
kabát: Trussardi 
svetr: Bersha
kozačky: Botovo
kabelka: Guess 

Každopádně dnešní příspěvek neměl sloužit k tomu abych si stěžovala, jak moc v nervu jsem, ale chci se s vámi podělit o svůj outfit z prvního dne na téhle Fashion události.
První přehlídku odstartoval návrhář Miro Sabo.

Dále následovala přehlídka Daniely Peškové, La Formela, Alter Era.

outfit mi vyfotil Filip Kartous
 Asi není tajemstvím že Fashion Weeky jsou hektické, člověk se nestíhá převléct ani najíst.  Ale co je na téhle události nejlepší je to velké množství inspirace, které je kolem vás.

Vidět Streetstyle a všímat si toho, jak se ostatní vyjadřují módou. Nebo i mluvit s lidmi, kteří jsou kreativní a inspirativní.



 Miro Sabo



Daniela Peskova



 La Formela

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger