úterý 7. března 2017

xo xo

Dnešní článek bude ještě v duchu takové víkendové nálady. V sobotu bylo obzvlášť pěkně a nevím jak vy, ale  já jsem na jaře radostnější.









Bylo vážně hezky a měli jsme v plánu se procházet městem a nasávat jarní atmosféru. Vzala jsem si svoje ošoupané bíle Martensky, vintage, bílou košili a kabát. Jednou z novinek, kterou vlastním je plátěná taška Michael Kors, kterou vážně miluji. Nosím ji hlavně do školy, nebo když s sebou tahám hodně věcí. Tím jak je plátěná, tak skoro nic neváží.  
Chtěla bych vás ještě tak trošku na vést na můj budoucí článek. Chystám se shrnout moje kosmetické oblíbence, novinky, přidat recenzi a fotky.
V článku bude jak pečující tak i dekorativní kosmetika.
Navázala jsem spolupráci s firmou StayUnique.sk a spolu jsme vytvořili koncept Shop the look!
O celém konceptu se jistě dozvíte víc, ale například k tomuto outfitu, jelikož je světlý, jsem zvolila tmavší rtěnku v odstínu Iced Mocha značky Gerard cosmetics a stíny mix oranžové a bordó.
Popis ne jen outfitů, ale i make-up looku by mělo pomáhat čtenářkám k inspiraci. Co vy na to?  







Tento rok mě čeká hodně změn a zásadních kroků v mém životě. Momentálně jsem ale trošku streslá skrz maturitu. Jednou z dalších věcí, které budu po škole řešit je přestěhování se do Prahy a po nějaké době svatba.
Přítel udělal už pár kroků v před a nějaký ten měsíc bydlí v již zmiňované Praze. Ne, že bych byla nějaká pilná študačka, ale mám aspoň více času se soustředit na školu a práci, což vím, že kdyby žil ještě stále v Brně, lítala bych někde po venku.  
Na druhou stranu, když už se vidíme, tak čas který pro sebe máme, se snažíme využít co nejkvalitněji a vnímáme toho druhého na 100%.
Dnes to jsou přesně 2 roky co jsme spolu a teď je zrovna škoda, že je tak daleko. Ovšem, víkend jsme si moc užily a něco málo jsme nafotili.

(už ho pomalu vycvičuju ve focení na blog a lepší se! :D)












Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger