sobota 4. února 2017

Rockin' Punkin' in Cosmopolitan Czech

Dnešní outfitový článek je trošku jiný než moje typické posty. Ale jelikož je únor, tak se ráda s Vámi podělím s mým malým úspěchem a to editoriálem v časopise Cosmopolitan (což byl jeden z mých dětských snů).
Focení editoriálu bylo zaměřeno více do takového punk street stylu, který se mi velmi líbí a cítím se v něm dobře a svá!
 Průběh focení jsem si moc užila. Pracovala jsem se skvělým týmem a můj vkus i se vkusem stylisty byl totožný, takže jsem se ve vybraných outfitech cítila skvěle a pohodlně. 

Dost se mi líbil trend Mom jeans, pár jich už vlastním, ovšem v lesklé verzi mi příjdou ještě lepší.Určitě si takový druh kalhot pořídím.
Černý rolák a na něm vlněné  šaty? Geniální hřejivý kombinace. Miluju tento look.


2 komentáře:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger