čtvrtek 2. února 2017

Candashowroom Clockhouse




Dnešním dnem mě provází skvělá nálada (možná to bude tím, že jsem spala celých 8 hodin!)
V tomto pozitivním duchu bych s Vámi ráda sdílela akci, kterou jsem navštívila tento týden v Praze a to prezentaci nové kolekce jaro/léto 2017 C&A.







Start byl v 16. Hodin v Radlické kulturní sportovně. Nepochybovala jsem o tom, že starší industriální prostor může vypadat dobře, ale nečekala jsem až natolik krásné to celé bude. Hned při příchodu šla slyšet skvělá hudba. Slečny nás hned uvítaly a řekli nám co vše v prostorách najdeme. Bar, kde jste si mohli dát letní koktejl, smoothie, nebo cokoli alko či nealko. Thajský streetfood,(kterému jsem neodolala) s tradičním Pad thai, nebo vegetariánské závitky.
Pestrost byla na každém kroku. Stánek s vaflemi, které jste si mohli ozdobit a dochutit, jak to máte rádi. Stánek s kávou a  květinami. Na místě byl i šikovný karikaturista od kterého jste si mohli odnést váš portrét.
















Milá slečná Veronika které patří můj velký obdiv a díky. Děkuji, že posouváte Showroomy v Česku na vyšší level!











 O atmosféru jara se výborně postaraly velmi milé floristiky, které vám rády pomohly uvázat si květinu podle vašeho výběru. Osobně nejvíc miluju jarní květiny, takže jsem si přišla na své - růže, bodlák, eukalyptus atd.









 Nová kolekce obchodu C&A byla po celém prostoru rozmístěná na stojáncích. Rozmístěná nebylo nijak chaotické, naopak se mi velmi líbilo úhledné uspořádání. Nedocházelo k tomu, že byste se oblečení překoukali.
Hudební doprovod byl vážně originální. Kombinace elektrické kytary a hry na různě naplněné skleněné láhve? Top!
Hned vedle muzikantů byl další stánek plný vinylových desek, takže pokud jste vášnivými sběrateli, byli byste velmi potěšeni J
















 Děkuji moc za pozvání na tuto milou akci!


1 komentář:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger