čtvrtek 17. listopadu 2016

Vaness On the Go

Jsem strašně ráda, že alespoň na chvíli můžu vypadnout z kruhu starostí a povinností a trochu se odreagovat! Řešit svatbu, stěhování a do toho se učit na maturitu, pro mě není tak  úplně jednoduché. Každopádně, to že teď budu na cestách neznamená, že nebudu pracovat!
Právě jsme v Praze, odkud vyrážíme na naši první zastávku, a to do Dubaje.
Když tak přemýšlím, ani nevím, jestli se mi Dubaj líbí nebo ne. Je to pro mě jen jedno pompézní staveniště, nákupní centra a krásná auta? Nebo skutečně zajímavé město?
Ti z Vás co již Dubaj navštívili…jaký pocit ve vás Dubaj zanechala? Líbilo  se Vám tam?

Dubaji to ovšem nekončí. Naší cílovou stanicí je pro zatím Singapur!
Nečekaně, se nejvíc těším na asijské jídlo, které strašně miluji. Těším se až poznám město!  Vůbec nevím co mám čekat, ale jistě vás vezmu s sebou a podělím se s Vámi mými dojmy – jak ve formě videa, tak i tady.

Na cestu volím většinou co nejpohodlnější outfit. Nějak to neřeším. Možná jednou dospěju do bodu kdy si vezmu do letadla boty na vysokém podpatku a nějaké Chic oblečení. Já tohle velmi oceňuji na ženách, které potkávám na cestách. Jsou vždycky tak dokonale upravené.
 Já už jsem poučená, že v letadle je mi vždy zima, takže určitě s sebou mám nějaký teplý svetr a šátek. Pohodlné kalhoty, nebo legíny a tenisky. 



Právě teď jsme přijeli do VIP Airoprt Lounge v Praze.  Tím chci i poděkovat, za opravdu skvělý servis a péči. Zpříjemnili jste mi cestu a taková ta klasická cestovní horečka před dlouhým letem ze mě opadla jak nic!
Ve VIP salonku se vždy uvolníte. Dáte si welcome drink, malé občerstvení, nebo třeba moji oblíbenou kávu!
Velmi ráda čtu při cestování různé lifestylové nebo módní časopisy, kterými se inspiruji a zvednou mi náladu. Vždy načerpám inspirací i co se kosmetických produktů se týče a při mezipřistáním mám už předem vytipované na co se půjdu podívat.



Tak jo, vidíme se v Singapuru!
Xoxo Vaness loves you!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger