sobota 1. října 2016

midnight

Není to tak dávno co jsem přešla do jiné modelingové agentury. Mám pocit, že až teď se tomu začínám trochu věnovat. Díky blogování i modelingu poznávám spoustu zajímavých a kreativních lidí a myslím si, že je to hodně důležité. Obklopovat se lidmi, kteří na Vás budou mít pozitivní vliv a vy na ně. Podporovat se, pomáhat si a cenit si jejich práce.
Proto jsem strašně vděčná, za lidi které v životě mám.
Je ale potřeba svůj okruh lidí filtrovat. Myslím to tak, že pokud vidím, že někdo má na mě negativní vliv, dělá věci, nebo žije způsobem s kterým nesouhlasím, nevyhledávám tolik jeho společnost. Naopak trávím čas s lidmi, kteří mají podobné hodnoty jako já.









Co se týká modelingu samotného, tak ještě vůbec nevím jak se to bude dál vyvíjet. Zatím mám jako prioritu se věnovat škole a potom až práci. Měla jsem velké štěstí na lidi se kterýma jsem začala pracovat. Za to děkuju hlavně Bohu. Vím, že všechno co se děje v mém životě má on pod kontrolou a všechno bude tak, jak má být. Takže moji cestu, jak pracovní tak i osobní, nechávám 100% na něm.



Teď sem hodně píšu o modelingu, ale tyhle fotografie nejsou ani trochu typickými modelingovými výstupy. Naopak! Z celého focení, které jsem měla minulý pátek jsou tyhle backstage – neoficiální. Líbí se mi duch fotek, protože to bylo vážně rychlé, veselé, spontánní!
Fotograf Matous Sedlák, je skvělý kluk který se nedávno vrátil z Kanady a teď začíná znovu fotit. Velmi ho v jeho tvorbě podporuji, protože mi přijde originální .Fotí na analog, ale úplně mladistvé a fresh fotky!
Tak jak se Vám líbíme se Zuzankou?


Zuzanka <3 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger