čtvrtek 8. září 2016

Mercedes-Benz Prague Fashion Week!


Každé ráno vstávám a téměř první věc kterou dělám je, že si jdu uvařit můj oblíbený zelený čaj. Krásně mě ráno naladí a povzbudí. Vždy se snažím chvíli sedět a přemýšlet.
Stále jsem plná dojmů z Pražského Fashion Weeku, ze kterého jsem se nedávno vrátila. Byla to pro mě skvělá zkušenost a událost....



děkuji Moda.cz



Módní akce jako právě Fashion Week si přeje navštívit snad každý člověk, který se trochu zajímá o módu. Nechci ze sebe dělat nějakého „fashion freak“. Jsem prostě holka co miluje módu a vše co je s ní spojené.
 Z pražského týdnu módy mám materiálů mnoho a proto jsem se rozhodla mé články rozdělit trochu na více částí. Mimo jiné, jsem tam točila i VLOG, na který se taky můžete do budoucna těšit…ale nebudu předbíhat. 


Nechtěla jsem však tam jít v něčem přehnaně extravagantním. Jelikož to byl můj první týden módy, chtěla jsem si vzít kousky, které v běžném životě nosím, pouze kombinace bývají jiné. Nejsou to tedy outfity, které bych vytáhla jednou v ruce na fashion week a zbytek roku by mi stály ve skříni!
MBPFW byl pro mě krapet náročnější akce, už jen kvůli tomu, že žiji v Brně. Jela jsem tam také s tím, že musím tam odvést i určitou práci do školy.
 Příjemnější vědomí bylo, že se budu moct podělit s fotkami na blogu !









 Ráda se obklopuji inspirativníma lidmi.

Velmi jsem se těšila na atmosféru, přehlídky a kolekce a mé kamarádky modelky.
Především mě velmi těší, že i takovou krásnou událost jako byl MBPFW můžu s Vámi sdílet (pro zatím ve formě fotografii).
Nebyla to tak úplně malá událost a objektů k fotografování bylo opravdu dost. Fascinoval mě Street Style mnohých lidí. Originalita byla vidět téměř na každém člověku.
Obdivovala jsem kreativitu a šikovné ruce návrhářů. Nápaditý koncept přehlídky i choreografii modelek.














Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger