čtvrtek 15. září 2016

MBPFW day 2


Snažím se být na blogu i Youtube pravidelná, ne vždy to však vychází. Včera sem si vytopila tašku (která neprosakovala, byť je z Primarku), kde jsem měla notebook a mobil. :( 
Nyní si však má elektronika hoví v rýži a já jsem pyšná na to, že jsem si alespoň fotky z MBPFW zálohovala.
Pevně doufám, že se všechno zachrání a já budu moct i přidat video, nebo spíš vlog, který jsem v Praze natočila. 

Dnes přidávám můj outfit z 2. dne na Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Černo-modrý lesklý outfit + pár fotek pouliční mody. 



K outfitům obecně chci říct, že jsem ani nechtěla si na FW vzít nějaké extravagantní kousky, které bych si vzala 2x do roka a potom už ně. Měla jsem na sobě věci, které nosívám, ale v jiných kombinacích. Velká část věcí, které jsem měla na FW byly z máminých mladých let. Přijde mi to skvělé. Schovávala si kvalitní věci, které už jí velikostně asi nebudou, ale bylo jí líto se jich jen tak zbavit. Její kousky oceňuji čím dál víc. Právě tady mám modrou kožešinu a kalhoty rovného střihu právě od ní. Dále basic černé tričko bez ramínek a lodičky C. Louboutin.





Anna Re






Džana <3 


Annet 















já & Elle

Elle.cz   č.2



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger