čtvrtek 29. září 2016

Brown accessories


Podzim je období, které miluji a zároveň nesnáším. Téměř vždy na podzim jsem nemocná. Tak je tomu i teď. Bohužel, ještě nemůžu si lehnout a „vyležet to“. Říkám si, že musím být zodpovědnější co se týče školy. Jsem teď v posledním ročníku na SŠ a přitom mám nejzajímavější nabídky na spolupráce, eventy atd.
Sama vnímám, že si člověk musí jednou za čas znovu trošku uspořádat priority. Za poslední rok se v mém životě odehrálo opravdu dost věcí a já vnímám, že už teď si musím pár věcí zpřeházet.   Dnes měla odjet opět do Prahy, kde se koná otevření kosmetické prodejny a salonu KORFF. Velmi mě mrzí, že tam nemůžu být! Zdraví ani škola mi to moc nedovoluje.
Koncem příštího týdne, bych měla být opět v Praze. Vidím to asi na přebalení kufru a odjíždím do Paříže!




Miluju sweather weather! pomalu se už začínám koukat po obchodech, ale zatím nic moc. Druhá položka, která je v podzimním období nutností, jsou boty. (ok, ne jen v podzimním období).
Našla jsem skořicové kotníkové boty opět z http://www.botovo.cz/ a nemůžu si stěžovat. 








Na sobě mám: 
svetr: h&m 
kalhoty: Pull&bear 
boty: botovo.cz
hodinky: DW 
Dřív jsem nebyla moc hodinkový typ, ale tyhle jsem si zamilovala! Určitě vám není cizí značka Daniel Wellington. Sama jsem na tyto hodinky měla zálusk už delší dobu. Velmi se mi líbí elegantní ciferník a kožený řemínek! Stránka, ze které hodinky mám, mají obrovský výběr hodinek DW jak pánských i dámských. Kromě značky Daniel Wellington mají širokou velmi originálních kousků. 
Must have doplněk! 







Máte nějaké tipy na imunitu/jak neonemocnět nebo jak se rychle uzdravit?

Určitě mi je napište!







2 komentáře:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger