pátek 9. září 2016

Brighton part 2.





Dnes jsem měla náladu si pustit hudební set od Burberry acustic. Hodí se mi to k nadcházejícímu podzimu. Při poslouchání jsem si rázem vzpomněla na Brighton, tedy anglické město, které jsem navštívila v létě.
Jak ráda bych tam znovu jela.. ach. Upřímně mě dřív moc Anglie nelákala. Přišlo mi že Anglie je taková chladná a že tam nejspíš nebudu mít dobrou náladu. Potvrdilo se mi však, že není tak důležitý kde jste, ale s kým jste.
První den v Brightonu, jsem měla trochu „depku“ co tam budu ten zbylý týden dělat…ale jak už jsem psala v minulém článku, zamilovala jsem se do toho místa.
Melancholie, ale přitom jsem si užívala každý moment strávený tam. Měla jsem v plánu natáčet, fotit atd.. ale pak jsem se rozhodla, že nedám takový důraz fotkám a videím, jako opravdovému bytí tam.

 Být někde mimo domov mě baví. Ráda se inspiruji jinými lidmi, atmosférou, kulturou atd..



Anglický styl mě tam hned pohltil. Bylo tam mnohem chladněji než u nás. Ale alespoň jsem tam využila Martensky. Stále jsem nosila mikiny, svetry, džísky a drdol hah.

Mikinu bych zařadila do sekce Vintage – protože ji nosil přítel asi ve 14 letech, dále černá koženková bunda s třásněmi. Černé kalhoty, bílé Martens a můj cestovatelský batůžek.

Nezoufám! doufám že se do Brightonu brzy zase podívám. Kam se tento rok chystáte vy? 


Na sobě mám
bunda: mohito
mikina: adidas
kalhoty: p&b
boty: dr. Martens











Ačkoli to tak nevypadá. Naše stravování v Anglii bylo především veganské. Ačkoli vím, že jsem k tomu byla skeptická, přece jen kvůli mé intoleranci k laktóze a lepku, spoustu potravin vynechávám. Na Anglii mi vadí, že je to jídlo příšerně drahé :D takže jsme se tam s Michaelem stravovali vážně vtipně. Oba jsme zhubli a když jsme přijeli do Čech tak jsme 3 dny jenom jedli.
Abych nebyla jen negativní co se jídla týče… Skutečně tam měli obrovský výběr bezlepkových a bez laktózových výrobků! Takže ve výběru nouze nebyla.
Líbilo se mi také, že téměř u každého jídla, které jsem si objednávala nebo kupovala byla napsaná energetická hodnota. Džusy tam chutnají po ovoci atd.. :D  




Město je mladé. Má svoji specifickou vůni i zvuk. Brighton mi připomínal 60/70. Léta, která miluji – hudbu, módu atd.. Má prostě v sobě tu uměleckou část, kterou jsem toužila vidět.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger