pondělí 27. června 2016

by the pool



Dobré ránko,
Mě už začali prázdniny a aktuálně jsem na dovolené. Jsem moc ráda, že jsem si tímto způsobem prodloužila prázdniny a užívám si to tu naplno i s rodinkou.  Máme tu skvělý čas a jsem velmi ráda, že můžeme být takhle na začátku prázdnin všichni spolu, dřív než se každý rozuteče na nějaký tábor nebo bude cestovat dál.
V minulém článku, jsem psala, že se budu snažit, nedělat kompromisy v mém stravovacím plánu a zatím se mi to daří. Natáčím tu vlog, který po dovolené budu postupně stříhat,  tak v něm uvidíte určitě více.
Jsme tu 4. den a já ještě nevynechala ani jeden den cvičení. (překonávám sama sebe!)
Každé ráno vstávám v 8:30 a běžím na hodinu Body Balance – což je spojení Jógy, Pilates a Tai Chi. Pokud se na oběd přejím, tak si jdu na půlhodinky zaběhat na pás a doufám, že tělo na to zapomene. Pokud se vám zdá, že svoji váhu nebo tělo moc řeším, píšu to protože se snažím hubnout už nějakou dobu. Ve 12 letech jsem ze 40 nabrala nabrala 18 kilo a nikdy se mi to nepodařilo celé zhubnout. O Vánocích jsem se rozhodla s tím opravdu něco dělat a rozhodla jsem se, že se do toho pustím naplno. Začala jsem si vařit sama a jíst podle toho jak já cítím, že je správně a neposlouchat ukecávání ostatních, že v něčem skoro není cukru (i když víte, že ten dortík asi není úplně tak nevinný) a skutečně jsem se modlila, abych měla silnou vůli a trpělivost. Kdo mě zná, ví, že trpělivost a vytrvalost není má silní stránka, ale najednou to šlo.
Doma (naštěstí) nemáme váhu. Zde jsem si na ni stoupla a zjistila jsem, že vážím o 10 kilo míň než minulé léto. Nejsem ještě na konci své cesty k mým body goals :D ale věřím, že to přijde.







Na plavání jsem si nedávno koupila tyhle plavky v celku, které mě zaujaly svojí barvou. Poslední dobou se mi moc líbí tenhle odstín modré.
Chtěla jsem si koupit plážové šaty, které přes sebe přehodím, když půjdu z pláže na oběd nebo zpět na hotel. Při vybírání mi přišli všechny nezajímavé a tak jsem se rozhodla si koupit jednoduchou bílou, úzkou a dlouhou košili a nelituji. Je to super praktický a pohodlný. Plavky nejsou vidět a člověk se v tom cítí pohodlně. Po sezóně ji budu nosit i normálně asi. Opravdu je skvělá!
Má slabost pro boty s vysokou podrážkou je opět potvrzena.


na sobě mám
košile: F&F 
plavky F&F 
boty - nepamatuji :))) 



2 komentáře:

  1. Plavky vypadají suprově a i když máš krásnou postavu, moc dobře tě chápu, mám to samé. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je supr, že ses rozhodla pro hubnutí (ne že bys to tedy potřebovala, podle mého máš krásnou postavu ;-)), ale píšu to proto, že jsem se taky rozhodla zhubnout! Cvičim tedy teprve druhý týden, ale stravovat lépe jsem se začala už před 4 týdny :-) tak jsem zvědavá, jak dlouho to vydržím. Ale chci to jednou už fakt dodržet a nějaké to kilčo zhubnout (zatím se mi to totiž nikdy nepodařilo :D)

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger