čtvrtek 5. května 2016

>Prague>NLM

Šílený týden je téměř zamnou a já se opět chystám do Prahy, nakonec na Designweek. Moc se těším. Jediné co mě trochu mrzí je, že jsem nestihla natočit Vaness approves, ale snad mi to prominete. Zítra mě čeká škola, autoškola a pochůzky v Praze a na večer návštěva právě zmiňovaného Designweeku. V sobotu se už vracím zpět do Brna, takže Brňáci…pokud nemáte v sobotu večer co dělat a nebo máte. Tak či tak, se stavte ve 20h na nám. Svobody.
Na Svoboďáku se chystá super-čuper koncert, který pořádá Connect Youth. Slyšela jsem, že to bude stát za to. Kapela No Longer Music jede svoje evropský tour. Já tam budu, tak se můžeme potkat ˇˇ

Je toho hodně poslední dobou a o to víc se těším na prázdniny! Vážně se už nemůžu dočkat. Už ať mám školu za sebou a můžu se plně věnovat věcem, které tolik miluji.

ANYWAY…..Přináším vám takové rychlo- focení z předešlého týdne. Moje oblíbená koženková bunda je opět tady. A jak jinak, než platformy.

Co byste říkali na lookboooky ve formě vida? Líbí se vám to více?













 Na sobe mám
bunda: mohito
svetr: h&m
kalhoty: tally weil 








1 komentář:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger