neděle 8. května 2016

coffe&sleep

Včera jsem se vrátila z Prahy, kde jsem strávila krásné 2 dny. Večer v Brně následoval koncert No Longer Music, jak už jsem se tu zmiňovala. V Praze jsem toho moc nenaspala, proto můj včerejší look byl takovej Faded.
Když jsem přišla domů, mojí velkou záchranou byla horká vana a vytáhla jsem svůj nový Face & body scrub od Marka.
Moje mamka je nadšená do scrubů a dělá si domácí pravidelně, snad 2x týdně. Někdy je to trošku, co dům dal a já nikdy nebyla příznivkyně těch scrub mixů.
Scrub Marka jsem objevila nedávno, objednala jsem si peppermint, protože mám ráda tu vůni. Kromě vážně vtipného popisu na zadní straně pytlíčku, jeho vůně je vážně skvělá. Miluju si číst popisy produktů, co obsahují atd... a MARK to má popsaný vážně skvěla. Scrub necháte působit na pokožce 5 minut a pak stačí smýt. Obsahuje zrnka kávy robusta, třtinový cukr, mořskou sůl, mandlový a organický kokosový olej.




Je to skutečně skvělý společník k zaslouženému relaxu.
Pro mne největším plus, bylo, že díky mandlovému a kokosovému oleji jsem po koupeli neměla suchou pokožku. Já úplně nesnáším krémovat se po koupání, protože mi to prostě příjde jako ztráta času. Takže mi tahle novinka ušetřila čas a nemusela jsem se namáhat :D
Jo, ještě scrub chladí. Prostě mě tenhle produkt velmi příjemně překvapil J

Pak jsem jen padla do postele a usnula jsem jako miminko ˇˇ




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger