čtvrtek 12. května 2016

Friday | PDW


Minulý pátek, jsme se vydali do Prahy. Měla jsem v harmonogramu pár schůzek, jednání, setkání se starými přáteli a hlavně lístky na Designweek. Ačkoli mám k designu jak interiérovému tak k produktovému mám blízko (díky rodičům), stejně si myslím, že podzimnímu Fashionweeku  přijdu víc na chuť. Ale nebudu předbíhat.

První set fotek je pouze taková ochutnávka věcí, které mne na PDW nějakým způsobem padly do oka. Buď mě pobavily, nebo se přidaly do mého seznamu „ to chci“ :D  ( a ten seznam je natolik dlouhý, že si vlastně ani nepamatuji co chci)

























strašně se mi líbila ta měďená deska!














ach, Praho!









ty stříbrné batůžky (v pravo) se mi líbily nejvíc. Zvlášť mne překvapil ten fakt, ze jsou vyrobené ze speciálního recyklovaného papíru. 
















1 komentář:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger