neděle 3. dubna 2016

Venice


Hello again!
Pokud jste už viděli můj VLOG na Youtube, mohli jste si všimnout, že ono malé překvapení bylo přebarvení mých vlasů na růžovo.
I když si většina lidí myslela, že mi tento krok strašně zničí vlasy, tohle riziko jsem obešla celkem šikovně. 
Vlasy byly nabarvené pouze barevným tužidlem. Píši byly, protože růžová se tam držela pouze týden, tedy přesně tak jak jsem chtěla. A Teď už dost o vlasech.


V Itálii jsem byla 8 dní a stihla jsem navštívit Padovu, Benátky, Florencii, Řím, Vesuv, Neapoli, Pompeje a Tivoli. Fíha.
Florencie je krásná, skutečně...a dělají tam výbornou pizzu. Benátky jsou hektické, přeplněné a předražené, přesto mají v sobě něco magického a něco, co vás prostě nadchne a pohltí. V Padově jsme se ztratili, takže vzpomínky na město mám všelijaké.  A v Neapolských uličkách nám nebylo doporučeno se procházet. 



Tak tedy tady to máme. Benátky a Já.
Jelikož jsem si v růžových vlasech připadala trošku „na PUNK“ zvolila jsem patřičný outfit, přesto, jsem chtěla zachovat trošku té italské elegance.
High-weistové džíny s roztženými koleny nejsou asi nic nového. Aby nebyl outfit moc obyčejný, na pletený svetr jsem nahodila koženou vestu. Kabelku jsem zvolila menší, aby se mi do ni vešly všechny potřebné věci a také, abych nad ní měla kontrolu (Itálie je přeci krapet divočejší). A na chladné rána a večery, klasický černá kabát s koženým límečkem.




Vtipnou vzpomínkou Benátek mám na asijské turisty. Naše focení díky nim bylo trochu delší . Byli nejspíš zmateni mým zjevem, barvou vlasů a bloggerskými pózami. Byla jsem poprošena o pár selfieček. Haha.

 Bylo to roztomilé a já jsem byla potěšena. Jen mě mrzí, že nejspíš nikdy neuvidím, jak ty fotky dopadly.



CIAO <3 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger