úterý 5. dubna 2016

LUSH


Pokud jste někdy prošli kolem kamenného obchodu značky LUSH, nejspíš jste měli stejný první dojem. Já si totiž myslela, že se jedná o nějaký obchod s bombóny, marcipánem a cukrovinkami. Nejspíš to není nic zvláštního. Jejich proslulá mýdla opravdu voní a vypadají velmi sladce a chutně. Tak co je tedy LUSH?


LUSH je přírodní, vegetariánská ručně vyráběná kosmetika. LUSH nabízí širokou škálu kosmetických výrobků na vlasy, pleť, do koupele, sprchy a dokonce i dekorativka.

Ikdyž jsem Lush často navštěvovala v Praze, nikdy jsem se nedokázala rozhoupat a koupit si nějakou tu dobrotu, avšak v Itálii jsem se hecla.




Hledala jsem masku a zároveň peeling na obličej. Obrovské plus je že v prodejně je vždy velmi milý personál, který vám vámi vybrané produkty ukáží tzv. „na vlastní kůži“. Můžete tedy rychle zhodnotit, zda se vám vůně, textura nebo konečný výsledek líbí.
Další plus je, že veškerá LUSH kosmetika je 100% přírodní, není testovaná na zvířatech a je ručně vyráběná.


A co obsahuje tahle zelená dobrůtka? Betonitový gel a kaolín, který vám z pórů vysají veškerou nečistotu. Dále mleté fazolky aduki a pupalková semena odstraní odumřelé buňky staré kůže. A nakonec velká porce máty. 
Jelikož moje pleť je hodně citlivá a problematická, zjistila jsem že tahle maska + peeling se hodí i pro akneózní pleť. 
Barva masky mě strašně baví! 



A když už jsem byla v tom Lush, tak jsem neodolala koupi masky i na vlasy, protože přece jenom, růžová je růžová a chtěla jsem své vlasy pořádně zregenerovat. Bohužel, nemůžu vyluštit, jaké je složení masky na vlasy, ale můžu vás ujistit, že voní krásně a výsledky jsou viditelné. Masku nanesete na suché/klidně i navlhčené vlasy a necháte působit 20 minut.



Také jsem neodolala LUSH bomb – což jsou vizuálně velmi lákavé šumivé „bomby“ do koupele. LUSH má skutečně obrovský výběr. Obsahují výživné olejíčky, mění barvy a každá vás překvapí po svém. Já si dovezla domů asi 3 různé...no a už jsou fuč.

Máte s Lush cosmetics zkušenosti? A jaké?  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger