středa 13. dubna 2016

Garden rose

Ahoj,
Momentálně bych se měla spíš učit…ale fotky mě přece jen baví víc. Znáte to taky ne? Když se máte učit, napadá vás tisíc věcí, které by jste udělali raději.
  Už je to nějaký ten pátek, co jsem se vrátila z Itálie, ale přeci jen sem přidám takový malý Throw back z Tivoli.
Chybí mi moje punkerské vlasy haha. Ale teď už slibuji svým vlasům klidné období. 
Řekla jsem si, že posledně mé články nebyly zrovna nejkratší. Takže spíš mé obsáhlejší články najdete na Moda.cz a více o mě bude postupně na Youtube 

Tak jo, už utíkám se chystat na zítra. Musím stihnout ráno školu a odpoledne Prahu. 















   ps. můj nejoblíbenější cardigan všech dob! svetr&zároveň šála.




na sobě mám 
koženková bunda: Stradivarius
cardigan: Mohito 
triko: forever21
kalhoty: Tally weijl
boty: humanic


 foto: Alex Javorová




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger