úterý 8. března 2016

vacation


Hello
Pokud mě sledujete na instagramu, mohli jste si všimnou že předešlý týden jsem netrávila tak úplně v Čechách. 
Konečně jsem se rozhoupala a založila jsem si Youtube kanál kde uvidíte můj historicky první  VLOG a pomalu toho bude přibývat, takže určitě Vaše odezvy, nápady, návrhy jsou pro mě cenné a důležité! 
A teď už k samotným fotkám...Ačkoli mám extravaganci ráda, složitým střihům se nebráním nejspíš. Nejsem typ holky co si na dovolenou s sebou vezme vytříbené, speciální kousky ze svého šatníku s tím, že vím že budu fotit nějaký vymakaný outfit, naopak. Když někam jedu, balím se tak, aby můj kufr byl co nejlehčí, oblečení jednoduché a snadné na oblíkaní. Nic složitého. 
Lehce kombinovatelné věci, jsou pro mě takhle na odpočinku prioritou, což můžete vidět i tady :) 
Poslední měsíc byl pro mě dost hektický, řešila jsem hodně věcí a postupem času mi bylo fyzicky hůř a hůř. Jsem strašně vděčná Bohu i mým rodičům, že nám umožnili na prázdniny někam takto odjet a vypnout. Vlastně jsem ani neplánovala, že nafotím něco sem. Spíš jsem tam jela s tím, že musím něco nafotit do školy, sobě do portfolia, být s rodinou a pak už jen vypnout. Stihla jsem toho víc, než jsem čekala, úspěšně jsem vypla! Tvořila jsem a soustředila jsem se na svůj Soul Detox <3. Člověk, když je na tak krásném místě, podle mě ani neřeší věci, které by řešil běžně ve svém každodenním životě. Někdy je důležité jenom být.













a moje oblíbená píseň a klip! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger