čtvrtek 29. října 2015

off home


Předchozí víkend jsem měla možnost se vrátit (aspoň na chvíli) do mé milované krajiny U. Myslela jsem, že se tam dlouho neukážu a upřímně mi už dost Ukrajina scházela, ať už to tam je, jaké je, miluju svoji zemi. Nejvíc mi chyběl ten pocit domova, lidskost, rodina a ta vůně té země. Když se mě zeptá někdo, jací ukrajinci jsou, v první řadě přátelští. Ačkoli chodí s kamennou tváří, když na ně promluvíte, mění se v anděly, fakt. 
 Podzim tam je opravdu nádherný,prostě to tam miluji. Hlavní bod programu byla svatba mé sestřenice, kde jsem měla tu čest být svědkem i družičkou <3 ^^. 
Nejvíc úsměvné pro mě jsou ukrajinské tradice haha..zrovna těch svatebních máme obrovské množství a na každé svatbě poznám nové, škoda že jich tolik nemáme tady v Čechách. (Plánuji na té své přimíchat pár ukrajisnkých tradic, protože je to fakt zážitek). 







Romantic look se u mě jen tak nevidí

šaty: Mohito, boty: primark












3 komentáře:

  1. Vypadá to na nádhernou svatbu! Můžu se zeptat, ty šaty už máš dlouho nebo jsou z nynější kolekce? Sháním takové už delší dobu :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je jako z pohádky!

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger