čtvrtek 1. října 2015

baby blue

Jak jsem nedávno psala v jednom článku, když vzniknou fotografie na blog, vždycky je to neplánovaně (nejspíš proto moje příspěvky nejsou moc pravidelné haha). A jako správný umělec(nadsázka), mám ráda se jen tak se procházet a koukat se na objekty kolem mě, hledat nová místa na focení, jak mojí tvorby tak i na blog. Zpětně jsem ráda, že ten den jsem byla oblečená takhle, podle mě to skvěle zapadlo do konceptu areálu a nebylo s tím komplikované podnikat naši punk vniknutí do objektu (jako přelezání plotu, palet, zídek atd.) Nakonec když jsme vycházely z areálu, zjistily jsme, že tam mají normální civilizovaný vstup, takže jsme vlastně vůbec nemusely předvádět naše parkour triky. 
Co říkáte na výsledek vy? 

My baby lives in shades of blue
Blue eyes and jazz and attitude









Nejspíš pomalu přecházím ze sneakers šílenstvý na jiný styl bot. Přes léto jsem se znovu vrátila k botám na vysoké podrážce, keté fakt zbožňuju! A vlastně k těmto botám jsem se dlouhou dobu rozhodovala. Jistě je znáte z tumblr, weheartit a podobně. Hledala jsem obuv podzim-zima a z Timberlands jsem už trochu otrávená. Tyhle jsem si zamilovala! <3 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger