neděle 7. prosince 2014

start

 Než  se začnu blogu věnovat více, chci vám nejprve říct o co vlastně půjde. V minulém příspěvku jsem se trochu zmínila, ale teď vám chci říct na co se chystám. Jelikož studuji na umělecké škole, obor fotografie, budu mít vždycky po ruce nějaké ty fotky :D.
1) Chci se zaměřit na sekci fashion - což budou fotky a příspěvky outfitů, streetwearu, nebo prostě něco co se týka mě a módy.
2) Dále bude sekce beauty což budou fotky na podobný způsob co vidíte teď. Především vyfotím produkty, jak vypadají, napíšu nějáké hodnocení a vždy bude k dispozici portrétní fotografie kde produkt uvidíte..fotky budou jednodušší než jsou tyto a asi i méně upravované. Jde mi především o jednoduchost. (co se týká fotek, určitě se podívejte na stránky skvělého autora právě těchto fotografii na  http://www.lubu.cz/, a o makeup se postarala moje oblíbená Simonka)
3) iPhone posts - né-vždy s sebou budu tahat zrcadlovku, takže očekávejte posty focené iPhonem, to budou nejspíš takové lifestyle fotky, prostě to co se dělo v určitou dobu kolem mě.
4) poslední sekce kterou prozatím plánuji budou fotky jejichž autorkou jsem já sama. Nechci ať tento blog je jen o mé tváři a o tom co nosím nebo jím, ale i o tom co tvořím. A je to i jednodušší než si zvlášť tvořit portfolio.


PS. takové ty neoficiální fotky najdete i na mém instagramu:  vanesslovesyou



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger