sobota 13. prosince 2014

1st iPhone post

Rozhodla jsem se, sem dát svůj první iPhone post. Je to směsice všeho co kolem sebe vyfotím :) ikdyž jsem měla v plánu přidat fotky z ateliéru,  nakonec jsem se rzohodla,že je sem nedám protože mi příjdou moc přeumělkovaný a takový..tuhý :D. Takže nějaký ten streetwear snad jindy. 

Hned první 3. fotky jsou z mé milované Bratislavy, kam jsem jela původně na výstavu fotografie, ale nakonec se to seběhlo a můj den skončil natáčením videoklipu s Haha Crew. (Jestli budete chtít z toho večera nějaké fotky, můžu potom postnout nějaký miničlánek s fotkami). Jinak tato kavárnička byla úplně kouzelná...můj šálek kávy! Spoustu světla, dobrá limonáda, klid a prostě atmosféra.


A tady jedno z mých dalších nejoblíbenějších míst v Bratislavě a to "All you can eat sushi" v restauraci Sajado.


Tyto fotky teda už nejsou z Bratislavy, ale z mého hometown Brna. Jestli mě někde uvidíte často tak to bude asi v kavárněbFratelli, kterou miluji. Káva je tam vážně skvělá,cupcakes taky( ale snažím se odolat)
 Líbí se mi,že si tam sami vytvoříte atmosféru díky aplikaci BarBox a můžete poslouchat písně, které máte rádi.
Nejraději mám ale Fratelli v létě, kdy můžu sedět na venkovní zahrádce, pít kávu a poslouchat horlivé rozhovory cizinců. Fakt se v ty chvíle cítím jak někde na dovolené, protože většina zákazníků ve Fratelli jsou asi Španělové :D Takže temperamentní diskuze nepřeslechnete.




A jako poslední tu mám fotku ze včerejška, kdy jste si asi všimli toho nádherného počasí...jistě, byl tím zaspamovanej celej Instagram :D Ale ten moment byl krásný, ikdyž focení západu slunce považuji za největší kýč, včera jsem si to neodpustila.




Nebojte se mi psát nějáké názory, rady, připomínky atd..určitě se tomu nebráním. 
xoxo Vanesslovesyou

1 komentář:

  1. Posledne tri fotky su krasne! To svetlo a tie farby <3 mozem sa spytat ako sa vola ta kuzelna kaviarnicka v Bratislave? :)
    www.domcisss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger