pondělí 30. května 2016

almost


Přidávám po dlouhé době iPhone post, ikdyž si říkám, že Instagram k tomu stejně slouží lépe. Právě nám ve škole začalo období klauzur, takže všichni jsou režimu hlubokého přemýšlení :D.
V sobotu jsme s rodinou povečeřeli jako zakončení mé oslavy osmnáctých narozenin. Takže teď makám na sestřihu z narozek, který doufám vypustím brzy.
Nejspíš moje aktivita na Youtube, teď trošku upadne, jelikož na klauzury mámě dělat právě video a vím, že by bylo mnohem lákavější pracovat na videích do YT než do školy, takže si nejspíš dám pauzičku malou.
Zítra mě čeká zkouška v autoškole. Nejsem ani tolik nervózní z jízd, jako z testů, na které jsem se prvně podívala asi včera :D. To je naposledy, co jsem něco nechala na poslední chvíli. Fakt! Slibuji. :D
Držte mi palce






Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger